Life in paradise

2009-10-30
06:12:44

Internetlös och alooone.

Från och med idag blir jag sååå ensam - i tre veckor framåt. A åker iväg på ett jobb på andra sidan landet. Han tar dator + internet med sig så jag kommer att vara väldigt passiv här. Ni som har mitt thainummer får helt enkelt ringa och sms:a tills burken är tillbaka. Jag kommer försöka jobba så mycket som möjligt för att få tiden att gå + tjäna lite kosing.

Fördelen med att vara ensam är att jag kommer kunna ligga diagonalt i vår jättestora säng och ta all plats själv med 2 täcken och 8 kuddar. Alltid något! Sedan att äta och vakna upp ensam är inte lika underhållande....

Vi hörs på telefonen då?

Puss och kram

/ Numera eremit.

Kommentarer:
2009-11-14 @ 18:08:05
#1: stina

hej babe!

gud vad jag missat här!

hade sparat din blogg i bokmärken istället för på bloglovin.se. men nu är jag din för evigt trogne följare! sverige är verkligen november just nu. grått, brunt, blött, mörkt. men härlig frisk luft och torr asfalt väger upp ca en dag i veckan. då går vi ut och går ordentligt. snart är det dags att ladda inför julen, hoppas ni får det fint då. pöss!

2009-11-25 @ 20:13:46
#2: Anonym

Söt blogg! Kolla in våran! Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: